Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Volton συμμετείχε στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών με μια σειρά από δράσεις που υπογραμμίζουν τη δέσμευσή της για παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Η εβδομάδα αυτή αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την καλλιέργεια της εμπειρίας των πελατών, ενώ η εταιρεία διατηρεί αυξημένη προσήλωση στην ικανοποίησή τους. Η Volton αναγνωρίζει τον ανθρώπινο παράγοντα ως καθοριστικό για την άριστη εξυπηρέτηση και την ομαλή λειτουργία της.
Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης, η Volton οργάνωσε την πρωτοβουλία «#έλα_στην_θέση_μου», που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες να εκφράσουν τη γνώμη τους, ενισχύοντας τη διάδραση μεταξύ της ομάδας εξυπηρέτησης και των πελατών. Επιπλέον, μέσω της δράσης «#CSAwards», η εταιρεία αναγνώρισε την εξαιρετική προσπάθεια των μελών της ομάδας εξυπηρέτησης, επιβραβεύοντας την δέσμευσή τους και την αφοσίωσή τους.
Η Volton συνεχίζει να εστιάζει στην ποιότητα και την καινοτομία, προσφέροντας «Καθαρές και Έξυπνες» λύσεις που ανταγωνίζονται τις ανάγκες της σύγχρονης καθημερινότητας. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, είναι αποφασισμένη να συνεχίσει τον πελατοκεντρικό της προσανατολισμό, προγραμματίζοντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για το 2025, που θα διακρίνονται για την αξιοπιστία και την οικονομία τους.
Πηγή: newsbeast.gr