Η οικογενειακή αλυσίδα super markets Θανόπουλος, που διακρίνεται για την εξαιρετική ποικιλία προϊόντων και τις ανταγωνιστικές τιμές της, εισάγει πλέον μια νέα ψηφιακή πτυχή στην εξυπηρέτηση των πελατών της. Το Thanopoulos app είναι διαθέσιμο σε συσκευές Android και iOS, ενώ μαζί του έρχεται και η πλήρης ανανέωση του e-shop της αλυσίδας. Αυτές οι εξελίξεις καταδεικνύουν τη διαρκή δέσμευση της εταιρείας να παρέχει μια εξαιρετική εμπειρία αγορών, συνεχίζοντας την παράδοση που ξεκίνησε το 1877.
Ο σχεδιασμός του νέου website και του mobile app έγινε με προσοχή στη λεπτομέρεια, εστιάζοντας στην ευκολία χρήσης. Οι χρήστες μπορούν να απολαύσουν μια σειρά λειτουργιών που διευκολύνουν την πλοήγηση και την αναζήτηση προϊόντων. Το app και το e-shop προσαρμόζονται στις αγοραστικές συνήθειες των πελατών με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, διασφαλίζοντας έτσι μια προσωποποιημένη εμπειρία online.
Η «ευφυΐα» του λειτουργικού του app θα εξελίσσεται συνεχώς, επιτρέποντας τη διαχείριση ενός εκτενούς καταλόγου 21.000 κωδικών προϊόντων, όπως και την πρόσβαση σε συνδυασμένες προσφορές και εκπτωτικές εκστρατείες. Ο Δημήτρης Χατζηγιάννη, Διευθυντής Marketing, τόνισε ότι η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην ποιότητα των προϊόντων της και τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. «Με το νέο ψηφιακό βήμα, σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα που θα προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες και προτάσεις αγορών.»
Η ομάδα του e-commerce της Θανόπουλος, εκπροσωπούμενη από την Λαμπρινή Ντούτση, συμπλήρωσε ότι το νέο οικοσύστημα διατηρεί τις θεμελιώδεις αξίες της μάρκας, ενώ για την ανάπτυξη του website και του mobile app χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Wave Grocery, προϊόν της Desquared, σχεδιασμένη να καλύπτει τις υψηλές απαιτήσεις του κλάδου των super market.
Πηγή: newsbeast.gr