Στην έκθεση Tax Free World Association που πραγματοποιήθηκε στις Κάννες, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γευτούν την αληθινή ελληνικήκουλτούρα μέσα από το περίπτερο του Ούζου Πλωμαρίου. Με τα αναγνωρίσιμα αρώματα και τη δροσερή γεύση του, η ποτοποιία προσέφερε μια μοναδική εμπειρία, μεταφέροντας τους παρευρισκόμενους στην Ελλάδα.
Η περιβαλλοντική ατμόσφαιρα του περιπτέρου δημιουργήθηκε μέσω της καμπάνιας «window to Greece», η οποία παρουσίασε το χαρακτηριστικό παράθυρο με την καμάρα, έμπνευση για την μπλε ετικέτα του Ούζου Πλωμαρίου. Οι εικόνες του ηλιόλουστου ελληνικού καλοκαιριού γέμισαν τον χώρο, δημιουργώντας ένα φιλόξενο περιβάλλον για περισσότερους από 7.000 επισκέπτες και 462 brands.
Στο περίπτερο του Ούζου Πλωμαρίου, που φέτος γιορτάζει τα 130 χρόνια του, οι παρευρισκόμενοι μπόρεσαν να δουν τη συλλεκτική επετειακή φιάλη, η οποία συμβολίζει τις όμορφες στιγμές που μοιράζονται οι άνθρωποι κάτω από τον ήλιο, απολαμβάνοντας ούζο. Εντυπωσιακή ήταν επίσης η Επετειακή Συσκευασία, η οποία θα είναι διαθέσιμη το 2024 σε διεθνείς αγορές.
Το Ούζο Πλωμαρίου έχει εδραιωθεί στη διεθνή αγορά και η πλούσια γεύση του δεν κέρδισε μόνο τους επισκέπτες, αλλά και την προσοχή του διεθνούς τύπου. Σημαντικά έντυπα για τα ποτά, όπως το Global Drinks Intel και το TFWA2024 Daily, δημοσίευσαν αναλυτικά ρεπορτάζ σχετικά με τη διαδρομή και τη μοναδική γεύση του ελληνικού ούζου.
Η έκθεση αποτέλεσε επίσης ένα βήμα για σημαντικές συναντήσεις με παλιούς και νέους πελάτες, όπως για παράδειγμα τη δρομολόγηση τοποθέτησης του Ούζου Πλωμαρίου σε δίκτυο κάβες στη Γαλλία, καθώς και στις αγορές του Μαυροβουνίου. Αυτή τη στιγμή, το Ούζο Πλωμαρίου είναι διαθέσιμο σε πολλά καταστήματα αφορολόγητων ειδών σε περιοχές όπως η Γερμανία, η Βουλγαρία, το Ισραήλ και το Ντουμπάι, συνεχίζοντας να προωθεί την ελληνική κουλτούρα παγκοσμίως.
Πηγή: newsbeast.gr