Η Johnson & Johnson, με την επωνυμία Johnson & Johnson Innovative Medicine, ανακοινώνει τη νέα της εταιρική ταυτότητα στην Ελλάδα, προχωρώντας σε έναν σημαντικό επανασχεδιασμό μετά από 135 χρόνια παρουσίας στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, η εταιρεία ενοποιεί τους τομείς της ιατρικής τεχνολογίας και της φαρμακευτικής, προσφέροντας ακόμη πιο καινοτόμες και προσωποποιημένες λύσεις για την αντιμετώπιση πολύπλοκων ασθενειών.
Η νέα εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει ανανεωμένα στοιχεία όπως λογότυπο, χρώματα και γραμματοσειρά, τα οποία ήδη έχουν ενσωματωθεί στην ελληνική εταιρεία και θα εξελίσσονται σταδιακά σε όλα τα προϊόντα και τις συσκευασίες της. Ο Christian Rodseth, Διευθύνων Σύμβουλος της Johnson & Johnson Innovative Medicine για Ελλάδας, Πολωνία και Ρουμανία, τόνισε την σημασία αυτής της αλλαγής: «Η αλλαγή της εταιρικής μας ταυτότητας δεν είναι απλώς μια μεταμόρφωση. Αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για καινοτομία στην ιατρική και τη διάθεση θεραπειών που βελτιώνουν τη ζωή των ασθενών».
Με επίκεντρο τον άνθρωπο, η Johnson & Johnson Innovative Medicine εστιάζει σε μερικές από τις πιο περίπλοκες ασθένειες της σημερινής εποχής, όπως η ογκολογία, η ανοσολογία, η νευρολογία, η καρδιολογία, η πνευμονική υπέρταση και η οφθαλμολογία. Αυτή η στρατηγική μεταμόρφωση της εταιρείας σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας εποχής στην υγειονομική περίθαλψη.
Πηγή: newsbeast.gr