7 Οκτωβρίου, 2024

Imerida

Στρατηγική Ανάπτυξης και Βιωσιμότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος στην Ελληνική Αγορά


Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει την πορεία της στην ελληνική αγορά, προχωρώντας σε βελτίωση της στρατηγικής ανάπτυξης με στόχο τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα και την υποστήριξη της ελληνικής οικονομίας. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023, οι πωλήσεις της εταιρείας διατηρήθηκαν στα 1,97 δις ευρώ, με τα Λειτουργικά Κέρδη να ανέρχονται σε 6,5 εκατ. ευρώ, μειωμένα σε σύγκριση με το 2022, λόγω λογιστικών και έκτακτων δαπανών. Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως τα Προσαρμοσμένα Λειτουργικά Κέρδη ανήλθαν σε 29 εκατ. ευρώ και τα EBITDA έμειναν στα 132 εκατ. ευρώ, επιδεικνύοντας σταθερότητα.

Η ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας και η συμβολή στην ελληνική οικονομία είναι κεντρικές προτεραιότητες της ΑΒ Βασιλόπουλος. Για το 2023, η εταιρεία προγραμματίζει συνολικές επενδύσεις ύψους 57 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας 5 νέων εταιρικών καταστημάτων και 30 νέων καταστημάτων franchise. Η εταιρεία υποστηρίζει την μεσαία επιχειρηματικότητα, προσφέροντας θέσεις εργασίας σε 2.000 εργαζομένους μέσω των franchise καταστημάτων της, που αποτελούν το μεγαλύτερο δίκτυο πανελλαδικά με 292 καταστήματα.

Ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας στην βιώσιμη ανάπτυξη, την ποιότητα προϊόντων και την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας, με τον άνθρωπο και το περιβάλλον στο επίκεντρο. Η εταιρεία επενδύει και στην ανάπτυξη της αγροτικής παραγωγής συνεργαζόμενη με τοπικούς παραγωγούς, προσφέροντας προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στοχεύει στην εισαγωγή 450 νέων προϊόντων την επόμενη τριετία.

Στο πλαίσιο των κοινωνικών προσπαθειών της, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει προσφέρει πάνω από 6 εκατ. ευρώ σε δωρεές και 13,8 εκατ. γεύματα σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, καθώς και υγιεινά γεύματα σε μαθητές. Επιπλέον, έχει επενδύσει σε περισσό τ 460.000 ώρες εκπαίδευσης για το ανθρώπινο δυναμικό της.

Η εταιρεία ενισχύει επίσης την παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τη γρήγορη παράδοση, με το ΑΒ Home Shop Center να διαθέτει περισσότερα από 380 άτομα προσωπικό. Στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, η ΑΒ Βασιλόπουλος εστιάζει στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, με στόχους όπως η επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το 2050.

Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις όπως η εύρεση προσωπικού, η ΑΒ Βασιλόπουλος ευελπιστεί να συνεχίσει την πορεία της στην αγορά, διατηρώντας τις αξίες της και τις κοινωνικές ευθύνες της. Πηγή: newsbeast.gr

Share: Facebook Twitter Linkedin